Weboldalunk a Felhasználói élmény biztosítása, illetve a vásárlási folyamatok támogatása/megkönnyítése érdekében sütiket használ. A sütik tárolása a böngészőben letiltásra kerülhet, a böngésző súgójának segítségével. Az elfogadom gombra kattintva a sütik használatára vonatkozó összes irányelvünk elfogadásra kerül. Irányelveinkről az adatkezelési tájékoztatónkban olvashat. 

Menü
06203127130

Animomix- Állati zűrzavar (Djeco, 5146, kártyajáték, 6-99 év)

Ár:
2.790 Ft

Animomix állatos képrakosgató kártyajáték a Djeco-tól.
Lehet a pingvinnek nyuszi feje? A három részből kirakható alakok tréfásak vagy komolyak, de vigyázzatok, nem mindegyik fej illik a testekhez!. A kártyákkal való képkirakás fejleszti a gyerkőc rajzkészségét, megfigyelést és bővíti az ismereteit a különböző állatok jellegzetességeiről.

AJánlott életkor: 3-6 év
Játékosok száma: 2-3 játékos
Játékidő: 10 perc.
Tartalma 42 db kártya.
Csomagolás mérete: 8,5 x 11,7 x 2,8 cm.
Játékszabály alább a bővebb leírásban!

Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: DJ05146
Gyártó: Djeco
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Leírás és Paraméterek

Játékszabály

A játék lényege: 1 Animomix 3 részből áll - 1 fejből, 1 testből és a lábakból. Kétféle nyakméretük és kétféle csípőméretük lehet.
Az Animomixek kirakásához a testrészeknek megfelelő módon kell kapcsolódniuk egymáshoz.

page1image961798352
A játék menete: 
A játékosok megkeverik a kártyákat, majd minden játékosnak osztanak négyet. A megmaradt kártyákat egy pakliban, lefelé fordítva az asztal közepére helyezik!
A legfiatalabb játékos kezd, majd a kör az óramutató járásával megegyező irányba halad tovább.

Az első játékos (A) egy általa választott másik játékostól (B) kér egy „fej”, „test” vagy „láb” kártyát.

- Ha B-nek van olyan kártyája, amilyet A kér, át kell neki adnia. B ezután húz egy kártyát, hogy 4 legyen a kezében.
- Ha B-nek nincs olyan kártyája, amilyet A kér, A-nak húznia kellegyet.
- Ha A ki tud rakni egy Animomixet, az azt alkotó 3 kártyát maga elé teszi. Ezután húz két kártyát, hogy 4 legyen a kezében. Ezután a következő játékos jön.
- Ha A nem tud kirakni egy Animomixet, eldob egy kártyát, hogy 4 legyen a kezében. Ezután a következő játékos jön.

FONTOS: Ha egy játékos már a saját köre elején ki tud rakni egy Animomixet, a kártyákat rögtön lerakja, majd húz 3 kártyát, mielőtt kérne egyet valamelyik játékostól.

A játék vége: Az a játékos, aki először kirak 4 Animomixet, megnyeri a játékot.

Kinek ajánljuk? fiúknak és lányoknak

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!