Weboldalunk a Felhasználói élmény biztosítása, illetve a vásárlási folyamatok támogatása/megkönnyítése érdekében sütiket használ. A sütik tárolása a böngészőben letiltásra kerülhet, a böngésző súgójának segítségével. Az elfogadom gombra kattintva a sütik használatára vonatkozó összes irányelvünk elfogadásra kerül. Irányelveinkről az adatkezelési tájékoztatónkban olvashat. 

Termékek Menü
06203127130

Aljas Hetes (Drei Hasen, pörgős gyorsasági megfigyelős parti kártyajáték, 8-99 év)

Ár:
3.990 Ft
Azt hiszed tudsz 7-ig számolni? Hát nagyon tévedsz!
Szivatós, számolós, röhögős, fergeteges partijáték Jacques Zeimettől, a Csótánysaláta szerzőjétől.
nevetés és az élmény garantált!
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: DH60888-0016
Gyártó: Drei Hasen
Nyomtatási nézet
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!

Leírás és Paraméterek

Történet:
7 gengszter a törzskocsmájuk hátsó szobájában ül és a szajréért játszik. Eközben számolnak, hümmögnek, telefonálnak, pisztolyukkal zsonglőrködnek, vagy elnémulnak. Aki gyors, átlátja a helyzetet, a megfelelő pillanatban szól, vagy jókor némul el, azé a dicsőség!

 

A játék előkészítése
Minden kártyát lefelé fordítva összekeverünk, és egyenlő arányban szétosztunk a játékosok között. A maradékot visszatesszük a dobozba. A játékosok a saját paklijukat lefordítva a kezükbe veszik. A legfiatalabb játékos kezd. A játék óramutató járásának megfelelő irányban halad.

Játék menete: az első játékos felcsap az asztal közepére egy kártyát és ezzel elkezdi a számolást (a kártyától függően kimondja az 1-est, vagy hümmög, vagy néma marad és csak gondol az 1-re,  vagy kettő gengszteres kártya esetén 1-2-tőt mond.) Ezután a következő játékos is felcsapja a kártyáját és folytatja a számolást a szabálynak megfelelően. Aki rossz számot mond, rosszkor szólal meg, annak magához kell vennie az összes addig lerakott lapot középről, majd újra indul a számolás elölről, az egyes számtól. 

 

Figyelem!
A gengszterek telefonos és pisztolyos kártyái is beleszámítanak a számolásba! Ez azt jelenti, hogy eggyel felfelé, illetve lefelé mindig továbbszámolunk.

 

                                         

Példa:
Az A játékos letesz egy gengszterkártyát, azt mondja: 1
A B  letesz egy telefonos telefonáló gengszterkártyát és  hümmög egyet  (2) (de a kettőre gondol)
A C játékos letesz egy gengszterkártyát, azt mondja:  3
A D játékos letesz egy pisztolyos kártyát és  csendben marad , : (4) (de a négyre gondol)
Az A játékos letesz egy dupla gengszterkártyát, és azt mondja: (5,6)
A B játékos kimarad !
A C játékos letesz egy  gengszterkártyát, azt mondja: 7
A D játékos   letesz egy telefonos telefonáló gengszterkártyát és  hümmög egyet   (6) (de a hatra gondol)
Az A játékos letesz egy dupla-telefonos kártyát, és  kétszer hümmög : (5-4)
A B játékos   kimarad ,
A C játékos  letesz egy gengszterkártyát, és azt mondja: 3

 

és így tovább, amíg valaki el nem hibázik egyet... 

Vigyázat!
Aki hibázik, vagy több mint 3 másodpercig töpreng, annak az összes, addig az asztalra letett lapot fel kell vennie, és a paklija alá kell helyeznie. Az a játékos kezdi a következő kört, aki utoljára hibázott.

 

Hibák:
rossz szám, rossz hang, rossz szó, túl hosszas töprengés, kártya letétele a passzolás helyett

Ha valamelyik játékos kételkedik a kimondott szám helyességében, akkor az asztalon lévő paklit át kell számolni.
- Amennyiben a szám tényleg hibás volt, a hibázó játékosnak fel kell vennie a paklit és az új kört megkezdenie.
- Amennyiben a szám helyes volt, a kételkedő játékosnak kell felvennie a paklit. Ebben az esetben ő kezdi az új kört.
(Ha több játékos is kételkedett, akkor a paklit egyenlően el kell osztani a kételkedők között. Aki az utolsó lapot kapja, az lesz az új kezdőjátékos.)

 

„Piszkos” kiegészítő szabályok:
Az első köröket érdemes mindig ugyanazokkal a hangokkal:”hmmmrrr” játszani! Amikor a szabályok már rögzültek, akkor jöhetnek a „piszkos” szabályok:
Minden kör első játékosa, akinek egy telefonos, vagy egy dupla-telefonos kártyája van, kitalálhat egy új hangot, vagy egy új szót, ami mindig csak a következő körig érvényes.

Még piszkosabb: Ha a kezdő játékos az első letett kártyájánál hibázik, minden játékostársától kap egy büntetőkártyát.

 

Jó rekeszizom edzést kívánunk a nyelvbotlásokhoz! 

Hány játékos 2 vagy több játékos
Játékidő 15-20perc
Játékosok száma 2-6
Ajánlott korosztály 8 éves kortól
Márka Drei Hasen
Méret 13x13x4cm
Kinek ajánljuk? fiúknak és lányoknak

Vélemények

| 5 / 5 csillag!
2016. 12. 31.
Nagyon szórakoztató, nemzetközi társaságban angolul játszottuk.
| 5 / 5 csillag!
2016. 12. 30.
Kettesben és társaságban is remek szórakozás,alap darab, mindenhová visszük.Köszönet az ajánlásért!!!
| 5 / 5 csillag!
2016. 11. 16.
Jó móka játszani vele! Felnőttnek, gyerekeknek egyaránt.
| 5 / 5 csillag!
2016. 10. 03.
Gyors, kedves kiszolgálás, profi ajánlás. I'll be back!
| 5 / 5 csillag!
2016. 08. 25.
Szuper jó játék! Rengeteget nevettünk:)
| 5 / 5 csillag!
2016. 07. 02.
Az aljasabb szabály, tényleg aljas:))) 8-at mondani hümmögés helyett??? Zseniális!
| 5 / 5 csillag!
2016. 05. 11.
Eszméletlenül sokat nevettünk játék közben, annyit bénáztunk. Köszönjük az ajánlás!

Írd meg véleményed



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Hasonló termékek